Favorites|Matter dan Mat!

3 jun

Ik heb weer een blijvertje gevonden wat betreft poeders. Ik was al een tijd op zoek naar een matte transparante finish. Vooral omdat ik last heb van een vettige T-zone. Na een dag kun je mijn voorhoofd gebruiken als achteruitkijkspiegel, groot en vooral vettig! Mijn huidige poeder werkt niet de hele dag, maar verder ben ik er tevreden over.

Afgelopen week bracht ik voor de verandering eens een bezoekje aan M.A.C. Cosmetics. Ik had al gehoord dat de Prep+Prime collectie was uitgebreid. Ik heb destijds de Highlighter aangeschaft uit deze collectie en die is waanzinnig. Ik zag de Transparent Finishing Powder liggen en ik heb ‘m nu een week getest. De poeder is perfect voor als je last heb van een vette T-zone, de hele dag blijft mijn gezicht mat zonder regelmatig bij te hoeven werken. De poeder is transparant dus je kunt ‘m overal voor gebruik; over je foundation, je highlighter of gewoon als matte finish wanneer je geen make-up draagt. Daarbij maakt de poeder je huid super zacht!

IMG_20140525_202143

 

De poeder is ook verkrijgbaar in losse vorm, alleen vind ik dat niet handig om mee te nemen. Ik ben fan!

Verkoop info: €21,50

One Love..

Plaats een reactie