Make up Look: Barbie Blue

8 apr

Een nieuwe en vrolijke make-up look geïnspireerd op de pop der poppen; Barbie! Zoals bijna elk klein meisje vond ik Barbie natuurlijk geweldig. Alhoewel; ik knipte haar haar (ongelijk), deed haar make-up en uiteindelijk leek Barbie op een aangevallen junk. Maar goed, ik was gek op Barbie!
Vandaar deze (over the top) look met in de hoofdrol turquoise en fuchsia roze oogschaduw. Ik heb eerst de turquoise oogschaduw aangebracht, en in de arcade boog en de binnenkant de fuchsia roze oogschaduw gemengd. Ook heb ik mijn neus een andere vorm gegeven met behulp van contouren. Hiervoor gebruik ik de poeder van Inglot. Om de look helemaal af te maken heb ik een barbie roze lipstick gebruikt.

20140408_211411

20140408_211625

Producten:

– Turquoise oogschaduw | Inglot
– Fuchsia roze oogschaduw | Only You Palet
– Roze Lipstick | Geen idee welk merk :(
– Loose Powder | Inglot

One Love..

20140407_212059

 

20140407_212538

Plaats een reactie